Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2011 23:22 - Untitled
Автор: atpov94 Категория: Поезия   
Прочетен: 836 Коментари: 0 Гласове:
0



Той беше там, усмихваше се плахо, с вина,
Сякаш бе дете, хванато в беля
Разтвори ръце, прикани ме към тях
За миг забравих и най-ужасния му грях
Знаех само, че искам да се сгуша там
Да усетя отново онзи негов плам
Бях стигнала до него без да осъзная
Мислех за това колко много го желая
Притиснах се към него с цялата си сила,
Но не почувствах топлина, нито пък закрила
Напротив, той беше безразличен и студен
Дори не бе обвил ръце околко мен
Сякаш бях невидима, или по-зле – непозната
Не чуваше ли той плача ми, не усещаше ли и тъгата?
Внезапно се отдръпнах след миг на силно вцепенение
Втурнах се надалеч, но за него нямаше значение
Обърнах се за последно – поредата ми грешка
Безразличието му се бе превърнало в насмешка
Бях сломена, уморена, самотна, ранена
Нямах сила да дишам – до смърт изтощена
Паднах на земята и скрих ръцете си в шепи
Всички минали копнежи сега изглеждаха нелепи
Бузите ми бяха обляни в сълзи
За всичките мои потъпкани мечти
Затова, че бях слаба, глупава и уязвима
Затова, че позволих да бъда негова „любима”,
Която той превърна в развалина,
А после и прехвърли цялата вина
И когато бях най-крехка, ти се появи
И за миг възвърна всички минали мечти
Приближи се и ме прегърна без колебание
И отново бях изпълнена с топлина и желание..
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: atpov94
Категория: Други
Прочетен: 19326
Постинги: 5
Коментари: 12
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930